KAIP ŽALIA KAVA ĮTAKOJA SVORIO METIMĄ? KAIP PASIEKTI GERESNIŲ REZULTATŲ?

Žalioji kava lieknėjimui ir ne tik

Kofeinas stimuliuoja skrandžio rūgščių ir insulino išsiskyrimą. Insulinas atitinkamai stabdo riebalų skilimą organizme, taip pat skatina alkio jausmą, jei žalioji kava geriama “tuščiu skrandžiu”. Jei norima maksimaliai išnaudoti visas sveikos mitybos galimybes ir maksimaliai suaktyvinti svorio kritimą, daugiau nemažinant porcijų, reikėtų: Minimizuoti kavos gėrimą, ne daugiau 2 puodelių per dieną. vartoti ją kartu su maistu, t.y. ką tik pavalgius, kava dažniausiai geriama su šaukšteliu ar dviem cukraus. Tai ne tik papildomos kalorijos, bet ir skatinamas apetitas. Cukrus dar daugiau užkelia gliukozės ir, atitinkamai, insulino lygį kraujyje. Kuo pakeisti cukrų kavoje? pienas ir grietinėlė – tai jau papildomos kalorijos, todėl geriau rinktis liesą pieną. Bet kokiu atveju pienas (ne pieno produktai) trikdo virškinimą ir jį galima keisti jį avižų ar ekologišku sojos pienu, o geriausia – gerti kavą be priedų kavą iš karto po valgio. Kai svoris stabilizuojamas galima grįžti prie įprastų 1-2 kavos puodelių per dieną, tik 2-4 taisyklių vis tiek reikėtų laikytis. Paprastai kavos nesiūlau atsisakyti, jei žmogus yra prie jos pripratęs. Tik išgeriamų puodelių skaičių mažiname iki 2 bei atsisakome ar keičiame kavos priedus. (žr. punktus 3-4). Kavą galima keisti stipria žalia arbata. Ji turi ne tik daug antioksidantų, bet ir daug kofeino, tik jis kitoks- pradeda veikti šiek tiek lėčiau ir veikia daug ilgiau. Be to, žalia arbata skatina medžiagų apykaitą, kas lieknėjantiems yra ypač aktualu. Dienos norma – iki 3 puodelių per dieną.